I have loved you with an everlasting love; I have drawn you with loving-kindness-- Jeremiah 3:3

Tuesday, April 6, 2010

MOLAKAW NA GYUD DIAY KA?




By gina mantua-panes
(Alang kang Jona B. Bering sa iyang graduation)

Unsa to?
Molakaw na ka?
Sama ning pa’d sa kabuntagon nga daklit
Mutapion
Sa akong aping
Ug dayon mugikan kay ngitngit na sad?
O kaha ingun ba sa tambutso
Nga way kaikog muluwa
Sa iyang mga hang-ups
Ning gi-jobosan kong mga aping
Ug unya musutoy lang dayon palayo?
O gani ikaw ba kadtong
Akong tisoy nga uyab kaniadto
Nga dihang nahurot
Ang siopao sa among sarisari store
Nalibat
Nahanaw
Kay kunu wa na katultol
Asa ang amoa?

Nya, unsa man?
Mulakaw na gyud ka?
Wa pa gani ko
Mahuman ug ihap
Kung pila sa mga linya
sa imong mga balak
Ang mitadlas
Sa nataran ning
Cebu Normal University.
Magpaanod pa gani ko
Sa modernong hagtik
Sa imong mga tinagik.
Buot ko pa ganing
Masinati pag-usab
Ang maghubog-hubog
Sa bino sa panulat ug arte.
Pinaagi sa tabas
Sa imong mga linya
O kaha sa dahunog
Sa imong mga pulso.

Ayaw sa uy
Puyu sa.
Pasigaa pa ang suga.


Pero kung mulakaw na gyud ka
Sige
Kay naa o,
Nagpangamay na
Ang imong damgo
Nuntan ko lang
Ang imong tingog
Basin pa diay
Matawo ko pag-usab
Ug mubalik didto
Diin hangol pa ko
Sa bunal ug liti
Sa mga linya ug garay

Ubanan ko na lang kaha
Ning Cebu Normal University
dinhi sa suok
Sa Jones Avenue
Maghinuktok, magmukmok
Maghulat kanus-a mahubog
Ikaw bay makasaksi
Sa unang uha sa bag-ong nahimugso
Nga balak
Dinhi sa alimuot ug abogon
Apan nadan-agan nga ang suga.
Lalim ba!

No comments:

Post a Comment