I have loved you with an everlasting love; I have drawn you with loving-kindness-- Jeremiah 3:3

Sunday, February 12, 2012

KONDENADA




Sa pagka karon tuhuan ko ang mga bakak sa gugma
Dawaton ko ang mga pulang rosas sa kanhiay
Unya, humulan sa baso
Patidlumon sa tubig, unya simhut-simhuton.
Magdahum, maghulat nga mugamot, mamunga.


Sige, pasagdan ko ang kabuang ni Kupido nga
Magbuot-buot sa badlis sa palad ni Inday.
Paminawon nako ang mga ngiyaw,
Ang mga hamag-lamba sa biga
Sa mga iring sa among atop.


Sa makausa, magpailad na pud ko
Sa kagilok sa mga hapyod-boladas
Sa mga bag-ong manag-uyab.
Sa mga hunghong--
Kaluha sa imong mga gitik-gitik.




O, karong adlawa magpakarung-ingnon ko nga
Kining akong mga tiil wala bug-ati
Sa nagsaguyod nga kadena.
Sa makadiyot,kalimtan ko nga hangtud karon
Pabilin ako, nakondenar gihapon
Sa imong mga saad kaniadto.



No comments:

Post a Comment